Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 42-43 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 10 lipca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Usługa tłumaczenia /język czeski ⇆ język polski/ w ramach projektu realizowanego przez Powiat Jeleniogórski w latach 2018-2020 (nr postępowania: BZP.272.2.21a.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=7&eid=559

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 17 lipca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

W dniu 28 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania polegającego na "Dostawie systemu multimedialnego w ramach projektu pn. Wzmocnienie bezpieczeństwa wspólnego pogranicza w rejonie Kotliny Jeleniogórskiej, Gór Izerskich i Karkonoszy" (nr postępowania: BZP.272.1.7.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-7

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 11.07.2018 r.

Informujemy, że w dniu 27 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Założenie baz danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - miasta Kowary" (nr postępowania: BZP.272.1.8.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-8

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 06.07.2018 r.

Informujemy, że w dniu 27 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 konferencyjnych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.17.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=553

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 4 lipca 2018 r. 

 

Informujemy, że w dniu 18 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości nieruchomości położonej w Karpaczu” (nr postępowania: BZP.272.2.31.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=552

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 22 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 13 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w zakresie ustalenia wartości nieruchomości położonej w miejscowości Łomnica” (nr postępowania: BZP.272.2.30.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=551

Termin składania ofert - do godz. 15:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa 10 radiotelefonów na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i szkolenia specjalistycznego” (nr postępowania: BZP.272.2.16.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=550

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 7 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2735D Radomierz-Kowary w odcinku od km 12+680 do 16+822 Strużnica-Gruszków” (nr postępowania: BZP.272.2.29.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=548

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 15 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 28 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku (nr postępowania: BZP.272.2.27.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=546

Termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 4 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” (nr postępowania: BZP.272.2.26.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=545

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 8 czerwca  2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.